Trainingskamp Turkije jan 2010

Weer een update vanuit Belek

Hey Allemaal,

eindelijk een update van Miss Ulft (mijn bijnaam van deze reis...)!

Gisteren zijn we dus nog naar Vitesse - Besiktas geweest. Daar waren weer veel bekenden. Natuurlijk Atalay met zijn crew en gehele familie, Marcel Jansen, Boukhari was er ook weer, mijn grote vriend Fuat (trainer MVV) en Darije (trainer De Graafschap), Eric zat tussen de heren in en heeft de westrijd goed kunnen analyseren met ze.

Vandaag hebben we een rustige opstart gehad. Heerlijk ontbeten en later wat gedronken op het terras hier met de Mutlu Crew en wat mensen van Heerenveen en De Graafschap, Die Jan de Jonge (trainer Heerenveen) iseengeweldige vent, wat een humor heeft die man. Wil nog graag een training van hem zien, kan me niet voorstellen dat hij ooit serieus wordt.

We zijn vandaag naar de velden van het Topkapi gereden met de business club van de Graafschap en we zijn naar de wedstrijden van Top Oss - WKE (trainer John de Wolf) en MVV - Turkse club (die namen zijn niet te onthouden) geweest. Tijdens MVV - Turken was er nog een handgemeen, iets wat je meer verwacht van WKE, maar goed...

Checken jullie trouwens ook de site van De Graafschap? Daar worden dagelijks leuke updates opgezet!

Moet nu rennen, want om half 8 gaan we dineren en kijken wat deze avond ons weer gaat brengen.

Groetjes vanuit hier!

Reacties

Reacties

Remco

Hey een berichtje van mijn eigen Miss!
Nooit geweten dat er in Ulft Miss verkiezing is gehouden, zo kom je nog eens wat te weten! ;)
Naast je telefonische update's toch leuk om jullie blogje te lezen en als ik je aan de tel heb om te horen hoe enthousiast je bent!
Goede zet dus, alleen nu met -14 hier, vraag ik me af wat ik volgend jaar doe!
Er staan ook al wat filmpjes op youtube van de graafschap, volgens mij zie ik jou en Eric ergens op het strand relaxed in een stoeltje zitten. ;)

Have fun en ik zie je zondag weer!

Groetjes,

Rem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!