Trainingskamp Turkije jan 2010

De reis en dag 1

Goedemiddag allen vanuit het zeer zonnige Belek.

Gistermiddag verzamelen in het spelershome in stadion de Vijverberg van de Graafschap

Een gezelschap van 18 personen vertrekt naar Turkije; sponsors, staff van de Graafschap

organisatie (Broer en vriend van Mutlu) Ellen en ondergetekende. Zeer gezellige groep.

Om 14.15 u vertrokken we richting Munster alwaar de vlucht met Skytours vertrekt.

Na met name veel sneeuw in Duitsland keurig op tijd op het vliegveld.

De aankomsthal gaf direct een tegenvaller vertrek 21.00 uur ipv 19.15.

Na verder een prima vlucht (ruim 3 uur) in een zeer warm toestel met niet al te vrolijke stewardessen kwamen we uiteindelijk rond 03.00 uur 's nachts aan in het Papillon

Ayscha hotel waar we werden opgewacht door de FB ploeg met een klein buffetje.

Het team van de Graafschap was al in de middag aangekomen in het hotel.

Vanmorgen Atalay gezien en eigenlijk ook alle andere makelaars; Eef (Oury red.)

o.a. Heerenveen incl. business club komen morgen (di) Er zitten momenteel

1200 teams in deze buurt; ook alle Turkse topclubs, ere en eerste divisie .

De temperatuur valt tegen het is slechts 20 graden........??!!!

Vanaf morgen gaan we op sleeptouw mee aan de hand van Atalay; die moest vandaag

Top Oss binnen halen in hotel Topkapi.

Al met al een ideale sales week waar alle makelaars samen zijn en alle clubs aanwezig.

Opvallend is de fantastische sfeer bij de Graafschap onderling ....

Alles is all-inclusieve en we zullen de leuke ideeen vastleggen op foto of meenemen.

Foto's op de log zetten zal door het langzame internet wel lastig worden.

So far dag 1..........

Mathijs

Heeej, mensen van de buitendienst!

Goed te horen dat jullie in goede handen zijn en dat jullie je mouwen op kunnen stropen om iedereen te spreken te krijgen.

Hier openen we morgen de ijsbaan, flyers zijn de deur uit! Heb trouwens vreselijk koude voeten van het sneeuwvrij maken van de vijver, al heeft de TD het grootste stuk gedaan ;)

Hoe zijn de coctails?

eric

ze hebben hier zeker geen Ed, het personeel
blinkt niet uit in kwaliteit wel in kwantiteit.

Suc6 met de schaatsbaan

Muriël

Jaloers! We zitten hier in een hele andere wereld, met sneeuw, ijs, chaos op de weg, warme chocolademelk ipc cocktails. Maar wel ontzettend mooi wit (van de sneeuw dan he, geen strand)!
Geniet van jullie dag met Atalay, doe hem de hartelijke groeten.

Groeten!

Margriet

Wat goed dat jullie overal mee naar toe gaan. Super...ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Hier druk met de adressen voor de mailing, mijn hemel een lekkere klus, heb vierkante ogen. De schaatsbaan ziet er echt leuk uit....gezien de voorspellingen zullen jullie dit nog wel gaan meemaken.....

Nou, geniet er nog maar van en tot gauw!

Groetjes!!!!